Joensuun KOTONA-messuilta kaikkea kotoiluun ja kotona viihtymiseen!

Viime vuonna Joensuun Kotona-messut keräsivät lähes 8000 kävijää. Tänä vuonna messut laajentuvat koko Joensuu areenalle, joten kävijöitä on luvassa taatusti enemmän.
Viime vuonna Joensuun Kotona-messut keräsivät lähes 8000 kävijää. Tänä vuonna messut laajentuvat koko Joensuu areenalle, joten kävijöitä on luvassa taatusti enemmän.
28.03.2024 | Yrityselämässä tapahtuu

KOTONA-messut tulevat jälleen 20-21.4.2024 Joensuun Areenalle ja tapahtumaan on vapaa sisäänpääsy. Laaja ohjelmalista ja näytteilleasettajakattaus takaavatkin jokaiselle jotakin!

- Viime vuoden tapahtuma oli menestys ja tänä keväänä koko Areena on käytössämme. Tapahtumasta tulee entistä isompi ja monipuolisempi. KOTONA- konsepti on saavuttanut suuren suosion ja 2024 tapahtuma nähdään jo viidellä eri paikkakunnalla, kertoo messujärjestäjä ROHKI EVENTSin toimitusjohtaja Taneli Sutinen ja jatkaa:

- KOTONA-messut tarjoavat inspiraatiota, kokemuksia, elämyksiä, kontakteja sekä vinkkejä koko perheelle. Tapahtuman sisältöön kuuluu perinteiset toimialat rakentamisen, remontoinnin ja sisustamisen tiimoilta, mutta lisäksi kodin siisteys, asuminen, viherrakentaminen, elektroniikka, harrastukset ja kädentaidot (Design & Lifestyle) näkyvät entistä enemmän tapahtumassa. Mukana myös lisää ruoka- ja juomapuolta, josta vastaa muun muassa ravintola Sulo. Oma lastenalue tulee takaamaan sen, että lapsetkin viihtyvät tapahtumassa. Kyse on todella siitä, mitä kaikkea kuuluu kotona oleiluun ja tekemiseen perheen kanssa.

Mielenkiintoinen teema ja esiintyjiä

Kevään tapahtumassa tulee näkymään teema "kierrätä & tuunaa", joka näkyy työpajoissa, ohjelmassa ja mukana olevissa yrityksissä.

- Tämän vuoden teemassa nostetaan esille eri tapoja kierrättää ja tuunata sekä remontoida vanhaa. Lisäksi kiinnitetään huomiota siihen, kuinka tehdään kestäviä ja ekologisia hankintoja.

- Esiintymässä messuilla on esimerkiksi asuntosijoittaja ja somevaikuttaja Natalia Salmela, joka kertoo asuntoflippaamisesta. Lisäksi tv:stä tutut Ari ja Kirsi (Arin ja Kirsin kotirempat) ovat mukana messujen Remppacornerissa, jossa jaetaan vinkkejä ja oppeja omiin remonttiprojekteihin.

Positiivista näkyvyyttä yrityksille

Taneli Sutinen sanoo, että KOTONA - messuille osallistuminen on tehokasta markkinointia ja antaa kasvot yritykselle.

- Täällä on tilaisuus näkyä suurelle yleisölle, luoda kontakteja, verkostoitua, tavata potentiaalisia asiakkaita ja kumppaneita. Tehdä puhdasta myyntiä ja olla luomassa kävijöille elämyksiä, jotka jäävät mieleen.

- Viime vuosi yllätti meidät kaikki positiivisesti. Kävijöitä oli liikkeellä yli odotusten, noin 8000 vierailijaa. Näytteilleasettajilta tapahtuman jälkeen kerätty palaute lämmitti myös kovasti mieltä. Kauppaa ja kontakteja oli selkeästi saatu.

ROHKI EVENTS on perinteikäs messu- ja tapahtumapromoottori

- Olemme järjestäneet messuja ja tapahtumia ympäri Suomen jo 20 vuoden ajan. Hilla Group mediakonsernin syntymisen myötä nimi vaihdettiin marraskuussa 2022 muotoon Rohki Events.

- Teemme työtämme suurella sydämellä ja haluamme olla luomassa asiakkaillemme ikimuistoisia kokemuksia ja taidokkaasti järjestettyjä tapahtumia. Messujen lisäksi, olemme järjestäneet esimerkiksi Suomen suurimman tuulivoimapuiston avajaiset reilulle 4000 ihmiselle suunnittelusta käytännön toteutukseen saakka.

- Olipa kyseessä pieni tai suuri tapahtuma, meihin kannattaa ottaa yhteyttä. Ideoidaan yhdessä tapahtuma toiveidenne mukaan, toteaa lopuksi Sutinen.


Lisätietoja KOTONA messuista: rohkievents.fi/kotona/joensuu/

www.rohkievents.fi

Haluatko oman yrityksen esille tähän?

Ota yhteyttä